DUWEET

Jom Buat Duit

Badan Rasa Ringan Sakit Tumit Tiada Lagi

Badan Rasa Ringan Sakit Tumit Tiada Lagi

Saje nak share, saya ambil “sesuatu” sejak habis pantang sehinggalah sekarang.

Saya dapat rasakan PERUBAHAN KETARA pada tubuh badan saya, jadi ringan je.

Kalau dulu kan seingat saya bila bangun pagi mesti sakit kat tumit kaki. Pakej sekali dengan lenguh badan dan sakit kepala 😣

Tapi sekarang alhamdulillah sangat! Masalah tu saya dapat atasi dengan bantuan Alfafa Complex Shaklee.

Sebenarnya pengambilan yang konsisten sangat penting, hasilnya kita dapat bonus 》 tubuh badan yang SIHAT.

Tiada yang lebih bermakna seseorang itu selain memiliki kesihatan yang baik 😊

– Puan Eida –

.

Bila badan terasa sakit2, boleh jadi punca kita moody. Dengan tanggungjawab hakiki yang perlu kita pikul. Silap2 haribulan boleh mengundang stress.

Sakit tumit ni pun salah 1 ‘penyakit’ orang pompuan. Nak berdiri sakit. Nak berjalan macam duri menyucuk kat tumit 😔

Mama dan ibu2 sekalian ada situasi yang sama ?

Testimoni kat bahagian komen.

Leave a Reply

%d bloggers like this: