DUWEET

Jom Buat Duit

Bengkung vs Krim Panas

Bengkung vs Krim Panas

#BOLEH_KENPISSS_BOLEH_KEMBANG

Cuti CNY pakat balik kampung, ada jemputan kenduri, bawa fmily makan angin. Boleh kempis dan boleh kembang.

Sampai kampung mak masak mestilah sedapkan, kena pulak kumpul ramai² selera tu terbuka je. Takkan nak tolak, kan ada pepatah rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari😁

Kenduri kendara jangan cakap jemputan seminggu full booking. Ha siap atur GPS je nak p mana dulu. Tak sampai lagi rumah kenduri tapi boleh bayang dah macam² hadooo. Yahuuu!

Sambil² tu boleh la bawa fmily becuti makan angin
Bila lagi BSH dah dapat, angpow lagi siap yang bergaji full pakej Untung la memang raya sakan. Tapi hampa rasa dak ada sesuatu yang tengah berkembang dengan jayanya? Perasan tak

Bawa sekali set sorok buncit terpaksa ramping bersama gel no1 dihati. Sambil menyelam Sambil bakaq lemak. Baru lah kempisss tanpa goyang². Kembang je bila dipuji, senyum pun bergula bersemut je. Senang nya dalam hati ada bunga²😍

Ciklang Naniey
Norhas Bt Nor
Zulaikha Ikha
Fatin Norsyazira
#TeamCiktynAwesome
#NiatSyukurNikmat

Leave a Reply

%d bloggers like this: